Ankieta :)

Jak sama nazwa wskazuje...

Moderator: Moderatorzy

Kasiulka_sk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw 27 sty, 2011 21:02
Lokalizacja: Nysa

Ankieta :)

Post autor: Kasiulka_sk »

Witam, jestem studentka III roku dietetyki w PWSZ w Nysie, piszę pracę licencjacką na temat celiakii, a mianowicie "Żywienie i jakość życia osób chorych na celiakię", w mojej pracy chcę poruszyć temat zdrowego odżywiania w celiakii, jak również jakości życia po rozpoznaniu choroby. Będę bardzo wdzięczna za wypełnienie mojej ankiety, która jest niezbędna do napisania przeze mnie pracy badawczej, obiecuję, udostępnić wyniki moich badań wszystkim zainteresowanym. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Link do ankiety:
http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/5261/
Awatar użytkownika
titrant
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008 18:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: titrant »

Pytania są zbyt ograniczające. Możliwe odpowiedzi nie rozpinają całej przestrzeni możliwości. Jeśli ktoś jest zmuszony zaznaczyć, że brakuje mu mąki pszennej na diecie bezglutenowej, ankieta jest niemiarodajna ;).
[tutaj to tylko moja opinia: na tym forum wydaje się, że głównie ja uważam, że gluten to śmiertelna trucizna i jej rzucenie powinno nastąpić choćby na podstawie lepszego samopoczucia]
Kasiulka_sk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw 27 sty, 2011 21:02
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Kasiulka_sk »

Dziękuję za komentarz do ankiety :) wiem, że niektóre pytania są ograniczone, teraz zauważyłam że nie do każdego jest możliwość zaznaczenia odpowiedzi, że na przykład może nie być produktu w diecie, którego może brakować, postaram się udoskonalić ankiete. Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
darciak90
Bardzo Aktywny Forumowicz
Bardzo Aktywny Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: śr 12 gru, 2007 22:31
Lokalizacja: Warszawa/Częstochowa

Post autor: darciak90 »

wypełniona. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Katarzyna35