Produkty sprzedawane w "Biedronce"

Tutaj rozmawiamy o konkretnych produktach bezglutenowych i tych innych ;)

Moderator: Moderatorzy

magda22102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob 25 mar, 2006 14:16
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: magda22102 »

W "Biedronce" są serki wniliowe wyprodukowane dla " Biedronki" przez Mlekowitę a skladzie jestser twarogowy,śmietanka pasteryzowana,wsad waniliowy(cukier,aromat,barwnik beta-karoten). Co o tym sądzicie?
Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

W "Biedronce"? Nie ryzykowałabym. :okulary2: Niczego z "Biedronki".
The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Obrazek
magda22102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob 25 mar, 2006 14:16
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: magda22102 »

A dlaczego? Czy w skladzie tego serka jest coś niepokojącego? Jest wyprodukowany przez Mlekowite.
Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

Niby tak, wszystko pięknie... Tylko, że ta akurat firma ("Biedronka", nie Mlekowita) nie słynie z solidności. Poza tym produkty robione dla dyskontów są na ogół wykonywane jak najniższym kosztem. Nie wiem, po prostu nie wierzę w rzetelność tego wszystkiego. Ludz chorych, zwłaszcza na schorzenia jelit nie stać na oszczędzanie na jedzeniu, bo prędzej czy później to się zemści. Ale to tylko moja bardzo subiektywna opinia.
The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Obrazek
magda22102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob 25 mar, 2006 14:16
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: magda22102 »