zasmażka

Wszystko co w wodzie się moczy i na końcu pyszne wychodzi - Przepisy.

Moderator: Moderatorzy

soniek4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 22:45
Lokalizacja: wasilków

zasmażka

Post autor: soniek4 »

Witam wszystkich i pozdrawiam!
W skrocie: pisze za zone, ona nie cierpi kompow ale za to cierpi bezglut.
Pytanie zasadnicze: sa zupy, ktore wymagaja zasmażki! ratunku, czym (jaka mąka sie nadaje) mozna zastapic zwykla?
jestem z zawodu technologiem zywienia, sporo zonie pomagam ale na temat ZASMAŻKI nic.
POMOŻCIE!!!
Awatar użytkownika
Agniesia
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 893
Rejestracja: pt 17 wrz, 2004 09:50
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Agniesia »

Ja używam, z powodzeniem mąki mlecznej z Glutenexu. Nawet sos beszamelowy wychodzi :)
Przy zasmażkach jest jedna podstawowa zasada: gorąca zasmażka zimy płyn i odwrotnie.
Powodzenia
Ostatnio zmieniony wt 27 sty, 2009 07:21 przez Agniesia, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
soniek4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 22:45
Lokalizacja: wasilków

Post autor: soniek4 »

Dzięki bardzo.
A jak ma się do tego mąka ryżowa, kukurydziana, gryczana? Je też można stosować?
Awatar użytkownika
Karolcia6
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 08:38
Lokalizacja: Skórcz

Post autor: Karolcia6 »

Tutaj jest coś na temat zagęszczania zup i sosów, może pomoże ;)
viewtopic.php?t=1945&highlight=sos
Obrazek
Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

soniek4 pisze:A jak ma się do tego mąka ryżowa, kukurydziana, gryczana? Je też można stosować?