Balviten

Jeżeli znalazłeś nowego producenta, dowiedzialeś się czegoś nowego o nim - podziel się tą informacją.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Anna Frączek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: sob 01 kwie, 2006 22:25
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Anna Frączek »

Ruda52, ja też zamawiałam w ubiegłym tygodniu, ale nic nie wiem o karcie stałego klienta, ani o chlebie za grosz. Być może coś przeoczyłam...
Obrazek
Pobierz Deklarację Członkowską i przyłącz się do nas!
Awatar użytkownika
Cecylia
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 368
Rejestracja: czw 05 cze, 2008 10:12
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: Cecylia »

Anna Frączek pisze:ale nic nie wiem o karcie stałego klienta

Ja zostałam bardzo mile zaskoczona przez firmę, składałam zamówienie w niedziele w poniedziałek otrzymałam telefon z zapytaniem czy posiadam kartę stałego klienta oraz że przysługuje mi rabat. Pani z firmy na bieżąco mówiła co posiadają w promocji i zamówiłam 3 drożdżówki, precle, herbatniki chleba nie zamawiałam ponieważ piekę sama. W paczce do faktury była dołączona karta stałego klienta.
Obrazek
Awatar użytkownika
edyta
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 212
Rejestracja: wt 27 gru, 2005 22:25
Lokalizacja: Żagań/Warszawa

Post autor: edyta »

Po ostatniej lekturze postów złożyłam zamówienie. Na następny dzień zadzwoniła do mojego męża miła pani (telefon wyciągnęła z pod ziemi chyba bo nie podałam tam innego tylko swój :)) i poinformowała co mogę zamówić żeby skorzystać z promocji. Na dodatek skonsultowała na co miałabym ochotę gratis :)
mamuśka Mariuszka
ruda52
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: sob 14 lip, 2007 10:48
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: ruda52 »

Anna! Składając zamówienie zauważyłam w ofercie"koszyk promocyjny" i tam był m.in chleb codzienny,który był właśnie wyceniony po 1 gr. Kartę otrzymałam w kopercie-też byłam mile zaskoczona. :P . Bardzo smakowały mi ich pierogi z truskawkami i jagodami-nawet podzieliłam się z rodzinką. :)
Awatar użytkownika
Lolypop
Aktywny Nowicjusz
Aktywny Nowicjusz
Posty: 64
Rejestracja: śr 25 lut, 2009 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lolypop »

Miałam ostatnio bardzo niemiłe doświadczenie z tą firmą. Zamówiłam paczkę, podobno została wysłana w poniedziałek, ale do dzisiaj jej nie otrzymałam. Zdenerwowało mnie to, bo wyjeżdżam niedługo i na jedzenie czekałam z niecierpliwością. Poza tym w zamówieniu były wyroby garmażeryjne, więc podejrzewam, że po czterech dniach moje pierogi i kluski raczej nie nadają się już do spożycia... Zadzwoniłam tam dziś rano. Gdy poinformowałam niezbyt przyjemną panią, że paczka nadal do mnie nie dotarła, powiedziała, ze wie, bo wysłali ją pod zły adres...Przepraszam nie usłyszałam. Gdy zapytałam, co w takim razie z moim zamówieniem, ze zniecierpliwieniem odparła, że wyślą mi nową. Zobaczymy...Ma być przysłana jutro. Ale niesmak pozostał i mam wrażenie, że firma niezbyt szanuje klientów :039:
"Świat jest jedną wielką restauracją"
Woody Allen
Awatar użytkownika
edyta
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 212
Rejestracja: wt 27 gru, 2005 22:25
Lokalizacja: Żagań/Warszawa

Post autor: edyta »

A ja kiedyś zrobiłam zamówienie i nie zwróciłam uwagi na koszyk promocyjny coś tam wzięłam ale do końca nie spełniałam warunków i bardzo miło się zdziwiłam, gdy zadzwoniła miła Pani, aby ustalić co i jak mam zrobić żeby skorzystać z promocji i na dokładkę co bym sobie życzyła dostać. A co najbardziej mnie zdziwiło to musiała się nieźle postarać żeby zdobyć numer bo zadzwoniła na komórkę męża, a w moim formularzu przy rejestracji nie podałam żadnej ani swojej ani jego.
mamuśka Mariuszka
Awatar użytkownika
Karolcia6
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: pt 16 maja, 2008 08:38
Lokalizacja: Skórcz

Post autor: Karolcia6 »

O właśnie o co chodzi z tym koszykiem promocyjnym?
Obrazek
AnnaR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 16:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AnnaR »

tez jestem Ciekawa... :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
Cecylia
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 368
Rejestracja: czw 05 cze, 2008 10:12
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: Cecylia »

To proste- zamawiając u nich towar np.za 150 zł masz 15 zł rabatu za taką cenę wybierasz produkty z "koszyka promocyjnego" nie ważne, że będzie doliczona wartość do ogólnej kwoty do zapłaty za każdą sztukę z koszyka promocyjnego zapłacisz 0,01 zł. Naturalnie zawartość "koszyka promocyjnego" zmienia się i można trafić na różne promocje. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
miszczPZ
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: śr 07 sty, 2004 16:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: miszczPZ »

Moja przygoda z Balvitenem ponizej. Wybaczcie, że wklejam mail'a wysłanego do Balvitenu, ale nie mam siły opisywać tego jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałem złożyć skargę. Ostatnie 3 zamówienia wysłane do Państwa firmy = 3 problemy.

Za pierwszym razem, gdy zamówiłem towar okazało się, że muszę zapłacić około 20zł więcej ponieważ pomyliliście się Państwo i zamiast darmowych gratisów, to policzyliście mi te dodatki po normalnych cenach...i tak zamiast gratisów dostałem zbędne rzeczy (ciastka, których nie jem) za które dodatkowo musiałem zapłacić. Oczywiście przy następnym zamówieniu moją nadpłatę oddaliście mi Państwo w postaci kolejnych gratisów, w których również był ciastka, które do tej pory leżą u mnie na półce.
Kolejny przypadek był przy poprzednim zamówieniu. W opcji płatności zaznaczyłem "płatność przelewem". Jednak kurier, który przyjechał powiedział, że ma "zaznaczone na dokumentach", że płatność powinna być uiszczona przy odbiorze i powiedział, ze inaczej towaru nie wyda. Byłem zmuszony mu zapłacić, bo przecież nie będę żył kolejny tydzień (czekając na nowego kuriera) bez chleba. Po raz kolejny oczywiście przeprosiliście mnie Państwo, a te kilka dodatkowych złotych (bodajże 4-5), które zapłaciłem kurierowi jako "opłatę za pobranie" postanowiliście mi Państwo oddać w postaci gratisów przy następnym zamówieniu, bo (cytując Panią, która do mnie dzwoniła) "Państwa księgowa ją (Panią dzwoniącą do mnie) wyśmieje, gdy będzie chciała mi przelać na konto tylko 4zł". No, ale dobrze...może się przydarzyć.
Trzeci przypadek nastąpił dzisiaj. Mając nadzieję, że po ostatnich naszych doświadczeniach, tym razem przyłożą się Państwo do swojej pracy zamówiłem w środę kolejna paczkę. Jako formę płatności również tym razem wybrałem "przelew bankowy". Jako miejsce dostawy zaznaczyłem dom mojego brata - ponieważ kurier dowozi towar w godzinach mojej pracy. Dzisiaj chleby przyjechały, jednak tak jak i ostatnio kurier zażyczył sobie za dostawę pieniędzy, których akurat nie było w domu. Nie otrzymawszy gotówki kurier odjechał z zamówioną paczką. I tak dzięki Państwa niekompetencji zostałem na kolejne kilka dni bez chleba. Być może jednak to nie będzie kilka dni, ponieważ postanowiłem zrezygnować z Państwa usług.


Z poważaniem

Piotr Zalewski

P.S. Oczywiście rezygnuję z zamówionego towaru.
wszędzie w domu, ale dobrze najlepiej!
Awatar użytkownika
miszczPZ
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: śr 07 sty, 2004 16:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: miszczPZ »

Update powyższego posta:
dzisiaj dostałem telefon z Balvitenu z przeprosinami. Podobno to wszystko było winą ciągle zmieniającego się zespołu pracowniczego.
wszędzie w domu, ale dobrze najlepiej!
martini
Bardzo Aktywny Forumowicz
Bardzo Aktywny Forumowicz
Posty: 738
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 14:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martini »

Bardzo szlachetnie z ich strony, ale w sumie co Cię to obchodzi. Jeśli sami powiedzieli, że zespół pracowiniczy się "ciągle" zmienia, to pewnie nie zanosi się na to, żeby nagle przestał.
pawlonik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr 13 maja, 2009 20:07
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: pawlonik »

hmm poczytalem troche i jesli chodzi o te karte stalego klijenta i 10 % rabatu to tu chodzi tylko o te w promocji po groszu czy karta stalego klijenta daje na wszystkie produkty 10 %
typ IIIA wg MARSH'A / krew A RH+
[you] :)

Obrazek
Awatar użytkownika
Cecylia
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 368
Rejestracja: czw 05 cze, 2008 10:12
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: Cecylia »

Rabat mamy na wszystkie produkty jednak wykorzystać możemy zamawiając produkty z koszyka promocyjnego.
Obrazek
pawlonik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr 13 maja, 2009 20:07
Lokalizacja: Dzierżoniów

hmm

Post autor: pawlonik »

Cecylia pisze:Rabat mamy na wszystkie produkty jednak wykorzystać możemy zamawiając produkty z koszyka promocyjnego.

czyli zamawiam za 150 dostaje 15 zlotych z koszyka po groszu
i jeszcze 10 % na karte ????
tak powinno to wygladac ???
typ IIIA wg MARSH'A / krew A RH+
[you] :)

Obrazek
ODPOWIEDZ