Oftopik z tematu o niskim wzroście

Tutaj trafiają tematy stare, nieaktualne i niepotrzebne.
Czasem warto przejrzeć.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

Sama biopsja nie boli, w ogóle nie poczujesz. Nieprzyjemna jest gastroskopia, ale da się przeżyć. Wkładanie czegoś do gardła trudno nazwać przyjemnością.... Ale skoro tyle osób przed Tobą przeżyło, to i Ty dasz radę! :D
The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Obrazek
Mesh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt 31 mar, 2006 16:23
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Mesh »

Napewno przeżyję :) Dziekuje za odpowiedź. Napiszę niedługo jaki byl wynik. Jeśli jestem naprawde chory chyba będę tu często zaglądal :(
Awatar użytkownika
little-angel
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: pn 26 gru, 2005 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: little-angel »

Mesh przeżyjesz :) nie jest takie złe ;] ja ostatnią gastroskopie wspominam śmiesznie, bo dali mi coś oglupiajacego i udawałam batmana :P praktycznie nic nie pamiętam... gorsza chyba jest sonda... :/
Welcome to Broken Hearted Airways. Thank you for crashing and burning with us today.
Awatar użytkownika
JoannaW
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: ndz 18 sty, 2004 18:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: JoannaW »

little angel -batmana hehehehe :lol:
mkoja córka też dostała przed gastroskopią głupiego jaśka i moje niespełna pięcioletnie dziecko brechało sie takim pijackim śmieszkiem. ale miałam dziwną minę....
Pozdrawiamy
Joanna i Natasza

Obrazek
Awatar użytkownika
little-angel
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: pn 26 gru, 2005 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: little-angel »