Prosze o pomoc - podejrzenie celiakii... Ale czy napewno???

Celiakia z medycznego punktu widzenia.

Moderator: Moderatorzy

Smonia...
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw 10 lip, 2008 14:02
Lokalizacja: Głubczyce

Prosze o pomoc - podejrzenie celiakii... Ale czy napewno???

Post autor: Smonia... »

Witam wszystkich jestem nowa na tym forum. Bardzo martwi mnie to, że przy wzroście 166cm ważę już 55kg, gdzie jeszcze w końcu stycznia ważyłam 86kg. Nie odchudzam się :!: :!: :!: jestem z zawodu pielęgniarką i wiem czym odchudzanie pachnie :P Nie mam na nic apetytu strasznie szybko robią mi się siniaki i małe wylewy podskórne, :( Jak zawsze kochałam wychodzić z moją psinką na spacer tak teraz nie mam na to siły. Większość swego czasu spędzam w łóżku albo w toalecie, bo od pewnego czasu (od początku marca pierwszy posiłek lądował w kibelku :wc: albo dołem albo górą cześciej było dołem) i wsumie potem było już ok. Niestety teraz każdy posiłek ląduje w kibelku - DOŁEM - w postaci wodnistej wydaliny... :( :cry: :( :!: :!: :!:
Początkowo badania nie były złe troche niska hemoglobina 11 z kawałkiem ale teraz robię badania co 2 tygodnie i wszystko cały czas leci w dół.
Mam robione badania : morfologię pełną z rozmazami, OB, badanie moczu ogólne i bakteriologiczne, CRP, jonogram, badanie kału na obecność pasożytów i na krew utajoną.
08.07.08 miałam robioną kolonoskopię no i ona dobrze wyszła :)
No i wyniki są takie z tygodnia 25.06 - 06.07

OB- 90,

MORFOLOGIA:
Erytrocyty- 4,0mln/ul
hemoglobina- 10.4g/dl
hematokryt- 33.7%
MCV- 77.5fl
MCH- 26pg
MCHC- 31.5g/dl
RDW - CV-17.5
RDW - SD- 44.1

Płytki krwi- 347
MPV- 8.9fl
P-LCR- 17.60%
PDW- 10.1

Leukocyty- 8.1tys/ul
Limfocyty- 42.8% (3.5tys/ul)
Monocyty- 7.5% (0.6tys/ul)
Eozynofile- 0.7% (0.1tys/ul)
Neutrofile+ Pałeczki- 48.1% (3.9tys/ul)
Bazofile- 0.8% (0,1tys/ul)

BADANIE MOCZU:
Barwa- żółta
Cięzar właściwy - 1.020
Białko w moczu - nieobecne
Glukoza - nieobecna
Aceton - nieobecne
pH moczu - 5.5
Urobilinogen -0.2umol/l