Mi też pomóżcie ;)

Celiakia z medycznego punktu widzenia.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kurkawodna
Nowicjusz
Nowicjusz

Mi też pomóżcie ;)

Post autor: kurkawodna »

Hej :)
to ja też proszę o pomoc. Niedawno wróciłam do Polski i już sama nie wiem, jak tutaj służba zdrowia funkcjonuje i jak mam znaleźć rozsądnego lekarza, który mi pomoże.
Głównie proszę o polecenie jakiegoś dobrego lekarza pierwszego kontaktu w Warszawie, który skieruje mnie na dalsze badania związane właśnie z celiakią i alergiami pokarmowymi. Jestem studentką spoza Warszawy i nie chcę chodzić więcej do lekarzy, którzy nie przyjmują z tego powodu(:/). Może być gdzieś prywatnie, ale z jakimiś rozsądnymi badaniami.

Póki co sama nie wiem, co mi jest mogę się tylko po objawach domyślać.
1. Źle się czuję po wszelkiego rodzaju pieczywach (szczególnie bułki i białe chleby) i nabiale, mam wzdęcia, biegunki, boli mnie głowa.
2. Prawie nigdy nie jestem głodna. I niedobrze mi się robi na myśl o bułkach.
3. Mam wysypki takie grupowe na ciele. Wygląda to tak, że co pół roku tworzy mi się nowe "koło" zaczyna od średnicy 1 cm i później rośnie do 3 cm. Swędzi tylko jak rośnie, a później się złuszcza. Na początku ma formę takich małych grudek, a później one tworzą jedną nierówność na ciele. (Mam to od 6 lat i byłam u nieskończonej ilości dermatologów, nic nie pomogło).

Ostatnio się wzięłam za moje zdrowie i okazało się, że mam totalnie rozstrojone hormony, więc może to coś z tym. Póki co mam:

1. Niedoczynność tarczycy, więc do końca życia będę brała euthyrox.
2. PCOS - antykoncepcja.

Oprócz tego mam trądzik na plecach i pupie, którego nie można niczym zwalczyć.

Miał ktoś może podobne problemy? Bo ja już sama nie wiem do jakiego lekarza iść. Żaden nie chce połączyć leczenia w jedno rozsądne, a ja się coraz gorzej czuję i nie wiem, czy sobie sama jakiejś diety nie ustalić.

Będę naprawdę wdzięczna za KAŻDĄ opinię (tylko proszę mnie nie odsyłać do opcji szukaj, już tam byłam) ;)

Pozdrawiam
martini